Insmat Oy toimittamien takuun alaisten puhelimien ja tarvikkeiden palautus ja toimitusehdot 1.1.2014 alkaen.

RMA järjestelmä on jälleenmyyjien/kuluttajien ja sopimuskumppanien
käytettävissä takuunalaisten ja sopimukseen perustuvien lähetyksien toimittamiseksi Insmat Oy:lle.

Lähettäjän tulee pakata lähetys huolellisesti ja lähettäjä vastaa lähetyksen asianmukaisesta
pakkaamisesta.

Insmat Oy:n lähettämissä ,mahdollisista , kuljetus/rahtivaurioista
tulee toimittaa tieto välittömästi Insmat Oy takuu käsittely.

Insmat Oy antaa toimintaohjeet
jatkotoimenpiteistä.

Palautuksia jotka eivät ole kirjattu RMA- järjestelmään emme käsittele.

Vastaanotamme palautuksia ainoastaan Itellan välittämänä.

Palautuksen laatijan/lähettäjän tulee varmistaa tuotteiden takuuehtojen / sopimusehtojen voimassaolo.
Lähetykseen tulee liittää kopio tuotteen myyntitositteesta .

Tarvike palautuksien mukana
tulee olla selvitys palautettavien tuotteiden toimituksesta jälleenmyyjälle kuten lasku tai lähetyslista.
Palautuksia joissa on puutteelliset tai virheelliset tiedot palautamme asiakkaan pyynnöstä ja
veloitamme rahtikulut koko lähetyksen osalta.

Puhelimissa ja tarvikkeissa jotka eivät täytä tuotteen takuuehtoja käsittelemme
asikasveloitustyönä ja toimitamme jälleenmyyjän/lähettäjän yhteystiedoilla korjausarvion.
Mikäli korjausarviota ei hyväksytä jälleenmyyjän/lähettäjän toimesta palautamme
puhelimen ja tarvikkeet korjaamattomana .

Edellämainitussa , korjaamattoman puhelimen/tarvikkeen , palautuksen yhteydessä
veloitamme tarkastusmaksun ( 38 e sis alv) sekä rahtikulut puhelimen lähettäjältä.
Edellämainitussa palautustilanteessa tarvikkeiden osalta veloitamme rahti ja käsittelykulut.
Insmat Oy on ulkoistanut puhelimien korjauksen ja tarkistuksen .

Insmat Oy toimittamille korjatuille puhelimille myönnetään yhden kuukauden varaosa ja työtakuu.

Tämä takuu ei rajoita kuluttajasuojassa mainittua toimittajan vastuuta laitteen muun takuun osalta.

Reklamaatio varaosavirheestä tai työ virheestä tulee tehdä Insmat Oy:lle 14 vrk
kuluessa takuuaikana . Mikäli laite tulee huoltoon Insmat Oy.lle
varaosa ja työtakuun aikana muusta virheesta kuin korjatusta viasta , tällöin vikaa
käsitellään alkuperäisen takuunehtojen mukaisesti.

Jälleenmyyjän/lähettäjän tulee varmistaa laitteen tietojen varmuuskopiointi ennen puhelimen
toimitusta huoltoon Insmat Oy.lle

Yleisesti laitteen tiedot poistetaan osittain tai kokonaan huollon yhteydessä.

Insmat Oy ei vastaa asiakkaan tiedostojen/ohjelmistojen katoamisesta.